دانشنامه روانشناسی مردمی
علیرضا نوربخش (مشاور بالینی)

پاسخنامه کنکور دکتری روانشناسی عمومی آزاد ۹۴

تست دکترا

 

دانلود کنکور آزاد دکتری عمومی ۹۴

پاسخنامه روانشناسی مرضی
پاسخنامه روانشناسی مرضی
پاسخنامه کودک استثنایی
پاسخنامه کودک استثنایی
پاسخنامه فیزیولوژیک
پاسخنامه فیزیولوژیک
پاسخنامه زبان
پاسخنامه زبان
پاسخنامه علم النفس
پاسخنامه علم النفس

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
* درود بر شما که با حمایت خود و دعوت دیگران به مطالعه این مطلب و دیگر مطالبم، به من انگیزه می دهید. لطفا در کامنت ها و مباحثات شرکت کنید و پرسشگر باشید. جهت مشاوره تلفنی یا حضوری با شماره ۰۹۳۵۵۷۵۸۳۵۸ در تلگرام یا ایمو هماهنگ نمایید. همچنین می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۷۲۸۷۱۲ تماس بگیرید. *

6 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رحیم پرویزی
۱۳۹۳/۱۲/۰۷ ۰۸:۳۶

سلام استاد دستت درد نکنه از بابت سوالات دکترا

رحیم پرویزی
۱۳۹۳/۱۲/۰۷ ۰۹:۰۴

باسلام مجددو خسته نباشی. استاد عزیز در زمینه سوالات دکترای آزاد عمومی اینجانب سوال ۷۸ از فیزیولوژیک را درصفحه ۱۳۹ کارلسون پیدا کردم و جواب آن الف است(۱)-سوال ۹۲ جوابش الف است از کتاب خدا پناه داده شده است.و نیز سوال ۱۰۰ از خدا پناه داده شده از آخرهی کتاب آن و جوابش ۴(د) میباشد.
در زمینه زبان سوال ۱۰۳ جوابش ۲ است نه ۴ امکان نداره.-سوال ۱۰۸ استاد بنظر شما ۴ نیست و سوال ۱۰۹ بنظر شما جوابش به ۲ نزدیک نیست و نیز سوال ۱۱۴ به ۳ نزدیک نیست. استاد ترا خدا اگر درستی آنها را خودتان یا از اساتیت دیگر گرفتید ترا خدا زودتر به اینجانب اعلام فرمایید…..منتظرم و ممنون.

رحیم پرویزی
پاسخ به  علیرضا نوربخش
۱۳۹۳/۱۲/۰۷ ۱۰:۴۳

سلام و ممنون و متشکر از زحماتتان.فقط یه خواهشی که دارم این است که چون خودم امتحان دکترای عمومی ۹۴ را دادم وبا توجه به اینکه در بالا یک سری سوالات زبان (_حدوداً ۴ تا باید باشد) و درستی یا غلط بودن آنها برایم مبهم است و تا اعلام نتایج افکارم را به هم میریزه خواشمندم در صورت امکان این چند تا زبان را براییم در اسرع وقت اعلام فرمایید. خیلی و خیلی ممنونم.

رحیم پرویزی
۱۳۹۳/۱۲/۰۸ ۲۳:۰۳

سلام و خسته نباشی و ببخشید استاد محترم که مزاحم شدم. استاد اگر پاسخ تشریحی یا ۴ تا از سوالات زبان دکترای عمومی۹۴ (دربالا گفته شده) به این زودی آماده نمیشه در صورت امکان کجا می توانم یا چه کتابی را معرفی می فرمایید تا بتوانم از آن به نتیجه برسم.اردتمند شما هستم.