دانشنامه روانشناسی مردمی
علیرضا نوربخش (مشاور بالینی)

عشق مردان

چرا مردان به سینه خانم ها علاقه زیادی دارند؟

مردان در اولین نگاه به اندام زنان، برجستگی سینه ها را بررسی می کنند، چرا که مغز مردان به گونه ای طراحی شده، که به این برجستگی ها واکنش نشان می دهد.

تمایلات جنسی انسان

همیشه با لحنی نه چندان خوشایند شنیده ایم که: «وقتی که پستان زنان در معرض دید مردان قرار می گیرد، هیچ کدامشان قدرت روی برگرداندن ندارند». واقعا به دور از خوب و بد این ماجرا، چرا مردان افسونِ کیسه های چربی که روی سینه زنان آویزان است، می شوند؟

  • چرا بدون استثنا در هر آمیزشی، مردان بخش مهمی از توجه شان را صرف پستان ها می کنند؟
  • چرا در هر فرهنگ و زبان های سیاره ما، لغات بسیاری برای توضیح و تفسیر و تجسم پستان وجود دارد؟
  • این تمنا برای دیدن، لمس کردن و نوازش و حتی مکیدن، چرا در تکامل جنسی مرد برنامه ریزی شده است؟

آیا به خاطر لطافت و زیبای و نرمی پستان است یا یادآوری دوران عشق اولیه به پستان مادر است که احساس زندگی و ادامه حیات ما را با خاطره شیرین و سیر کننده شیر مادر ربط می داد. شاید هم اولین احساسات دوست داشتنی مرد شدن در دوران بلوغ که ناخودآگاه توجه ما را به سینه دختران و زنان سوق می داد. شاید یادگیری غریزی، آن هم پس از چندین تجربه، به ما آموخت که باید به پستان ها با دقت بیشتر چشم بدوزیم، تا با دیدن برجسته شدن نوک پستان ها، آنها را به منزله علامتی بدانیم از تمنای متقابل زنان و این احساس بی نظیر که ما نیز خواستنی هستیم.

سینه

ما تنها پستانداری هستیم که به سینه ها علاقه جنسی پیدا کردیم، چون توانسته ایم بر روی دوپا بایستیم و با این تحول، پستانها در معرض دید قرار گرفتند. در ادامه، همین مستقیم ایستادن ما در طی خوابیدن و آمیزش نیز به ما فرصت داد از شیوه قدیمی جفت گیری که سایر پستانداران به کار می برند، گاهی فاصله بگیریم و از روبرو و بر روی هم خوابیدن را تجربه کنیم. شیوه ای که پستانها در معرض توجه و لمس  قرار می گیرد.

در زمان رابطه جنسی، تمرکزی دائمی به روی این عضو وجود دارد. علاقه به این عضو در هنر یک صد هزارساله بشری هم کاملا پیداست. اما محققین می گویند این تمرکز، نه نتیجه یک فرهنگ ابزارساز بر زن بلکه نتیجه انتخابی ژنتیکی است.

یک تئوری می گوید که چون پستان بخش عمده اش بافت چربی است، برای نرها علامتی بر سلامت ماده بوده است.

هورمون دلبستگی و عشق

صحبت از هورمونی می شود که مکیدن پستان در حین شیر دادن به نوزاد در مغز زنان ترشح می شود، به اسم اکسی توسین، که به محبت و وابستگی مادر به نوزاد می افزاید. از لحاظ تکاملی این هورمون برای روحیه دادن به زنان است تا قادر باشند سال های طولانی را صرف فرزندان شان کنند.

نوزاد با مکیدن پستان، اعصابی را تحریک می کند که باعث ترشح اکسی توسین در مغز مادر می شود که جاری شدن شیر را تسهیل می کند. این هورمون باعث ایجاد علاقه عاطفی می شود. وقتی این هورمون در بدن مادر ترشح می شود، مرکز توجه او در دنیا، نوزاد می شود.

پست های مرتبط

تاثیر بالا رفتن میزان این هورمون بی شباهت به اثرات بعضی مواد مخدر و ورزش های سنگین نیست. بدن ما هورمون عشق را زمانی که عاشق هستیم به میزان زیادی ترشح می کند. احساس خلسه عاشقانه ای که در زمان عاشقی تجربه می کنیم، تا حد زیادی تحت تاثیر این هورمون است. در رابطه عاشقانه، بالا بودن میزان هورمون عشق در هر دو طرف باعث می شود که بتوانند شب های متوالی تا صبح بیدار بمانند، حرف بزنند و با هم عشقبازی کنند. این ماده از خانواده آمفتامین است؛ کمبود این هورمون یکی از نشانه های افسردگی است.

اثر دیگر این هورمون، آزاد کردن دوپامین در مغز است. یکی از عملکردهای دوپامین در ما، افزایش رفتارهایی است که برای ما لذت و رضایت به همراه می آورد. زمانی که از انجام کاری به ما احساس شعف دست می دهد، دوپامین با انتقال این احساس شادی و لذت، ما را به تکرار آن عمل ترغیب می کند. به همین دلیل است که دو فرد وقتی عاشق یکدیگر هستند می توانند ده ها بار در روز به هم تلفن کنند و ساعت های متوالی با هم بمانند.

علت توجه به پستان ها

توجه و جذابیت آشکار پستان ها برای مردان، سرچشمه اش همان اکسی توسین معروف است. وقتی مردان بالغ، پستان های زنان را نگاه یا لمس می کنند، آن خاطره شیرین محبت مادری زنده می شود. مردان به طور غریزی در دوران باستانی بدشان نمی آمد که به هر اندازه که می توانند به تولید مثل بیشتر نائل شوند که یکی از شرط های اصلی حیات و بقا است.

مردان در طول تحول جنسی شان به این نکته پی بردند که برای ترغیب زنان به تصمیم دشوار و پر هزینه حامله شدن، بهتر است هورمون های محبت به نوزاد در دوره شیرخوارگی را در زنان فعال سازند. در قدم اول، با زل زدن به سینه زنان و در فرصت های پیش آمده با لمس و سایر اعمال تحریک کننده، خود را برای زنان خواستنی سازند تا مقدمات جفت گیری  فراهم شود. در حین آمیزش نیز با مکیدن پستان زنان و رهایی دوباره هورمون محبت، زمینه های دلبستگی بیشتر را فراهم آورند.

همچنین مردان بیشتر جذب زنانی می شوند که بدنی به شکل ساعت شنی دارند، یعنی دور کمر کوچک، اما باسن بزرگ(البته نه خیلی بزرگ). از دید تکاملی فرم بدن به شکل ساعت شنی از نظر مردان، نشان می دهد که آن زن کاندیدای خوبی برای بچه دار شدن است.

علاقه به پستان، نه یک انحراف جنسی، بلکه یکی از پایه ای ترین مکانیسم های ایجاد علاقه عاطفی است. لمس این عضو برای زنان نیز محرک و لذت بخش است، همانگونه که شیر دادن به فرزند برای زنان آرامش بخش است.

نگرش خانم‌ها در مورد اندازه‌ سینه‌ شان با نظر مردان متفاوت است. عده‌ای از خانم‌ها برای اینکه سینه‌ بزرگ داشته باشند زیر تیغ عمل جراحی می‌روند و گمان می‌کنند که سینه‌ بزرگ مورد علاقه‌ همه‌ مردان است. این که مردان چه نوع سایز سینه را می‌ پسندند، کاملا سلیقه‌ ای است. البته این را فراموش نکنید که داشتن سینه‌های بزرگ ملاکی برای داشتن رابطه‌ عاطفی عالی نمی‌باشد.

نقش فرومون ها 

در انسان و نیز در سایر حیوانات، ترکیباتی شیمیایی وجود دارد که به آن ها فرومون(pheromone) می گویند. طی یک آزمایش، در یک سالن سینما، بعضی از صندلی ها را به یک فرومون مردانه آغشته کردند و با کمال حیرت مشاهده کردند که اکثریت قریب به اتفاق خانم ها بطور ناخودآگاه گرایش به انتخاب این صندلی ها دارند.

در بسیاری از حیوانات این ترکیبات می توانند جانور را از حضور جنس مخالف در کیلومترها آن طرف تر آگاه کنند. این ترکیبات از پوست ترشح می شوند و حاوی پیامی شیمیایی برای جانور هم نوع می باشند. در انسان نیز این ترکیبات می توانند یکی از عوامل کشش جنسی ما باشند. می توان تصور کرد که هر فرد فرومون خاص خودش را دارد که به عنوان عاملی برای جذب کردن و یا جذب نکردن دیگری عمل می کند. این تئوری نسبتا جدید است.

رفتارهای جنسی بشر بیشتر تحت تاثیر حس بینایی هستند تا بویایی و نباید انتظار داشت که با خریدن فرومون هایی که در بازار به فروش می رسند، بتوانیم دل محبوب دیرینه مان را تسخیر کنیم. این عمل شاید در روی حیوانات بسیار موثر باشد ولی در انسان عوامل دیگری نیز دخیل هستند.

آیا انسان موجودی جنسی است؟

تصویری که از انسان شریف دارید با واقعیت جنسی اش فرق دارد. تقریباً همه حیوانات روی زمین فقط برای تولید مثل فعالیت جنسی دارند ولی این بشر و پسر عمو‌هایش بابون‌ها هستند که به هزاران دلیل مختلف به رابطه جنسی تمایل پیدا می‌کنند. ما سکس داریم چون لذت‌بخش است، ما سکس داریم تا پیوند عاطفی مان با دیگری محکم تر شود. ما سکس داریم چون می‌خواهیم احساس غرور کنیم. ما برای پایان دادن به دعواهای قبیلگی، تضمین پیمان صلح، افزایش اعتماد در شراکت اقتصادی، گسترش مذاهب، رقابت، کنجکاوی و در موارد نادری نیز برای بچه‌دار شدن به رابطه جنسی متوسل می‌شویم.

تازه همه ماجرا و صرف وقت و انرژی به لحظات مربوط به رابطه جنسی محدود نمی‌شود؛ جنون جنسی ما، در سایر مواقعی که سکس نداریم درگیر تخیل‌ورزی، برنامه‌ریزی برای سکس بعدی، یادآوری سکس قبلی، و دستیابی به سرگرمی‌هایی است که احساس جنسی ما را تقویت کند. تازه به غیر از آن، رمان و شعر می‌خوانیم و مد راه می‌اندازیم تا برای دیگران جذاب‌تر شویم.

چرا مردان میانسال با زنان جوان‌تر ارتباط برقرار می کنند؟

اوج برخورداری از هورمون جنسی(تستسترون) در مردان در ۲۰ سالگی است و از آن پس، همراه با کم شدن مداوم این هورمون، میل زندگی و انرژی، آرزو‌ها و شادابی مردان نیز فروکش می‌کند. پایین آمدن تستسترون در مردان، رابطه دقیقی با افزایش یأس و افسردگی، حمله قلبی و بی‌خوابی‌ دارد.

یکی از مهم‌ترین شگرد‌ها برای بالا بردن میزان هورمون جنسی(تستسترون) در بدن مردان، آشنایی با یک زن جدید است. یک گفت‌و‌گوی کوتاه با یک زن جذاب غریبه، در ظرف چند دقیقه حدود ۱۵ درصد بر مقدار هورمون جنسی مرد می‌افزاید. مردان میانسال و حتی پیر، بعد از آشنایی و رابطه با زنی جوان، احساسات ناشی از افزایش هورمون خود را با عشق اشتباه می‌گیرند و تن به انتخاب جدیدی می‌دهند که عواقب ناگواری برای زندگی زناشویی و عزیزانشان خواهد داشت.

انسان موجودی پیچیده است و فاکتورهای بی شماری از جمله اجتماعی، فرهنگی، ساختار روانی و تربیتی نیز بر احساسات او تاثیر گذار هستند. خلاصه کردن عشق انسانی به تغییرات بیوشیمی بدن، به معنای نادیده گرفتن سایر عوامل نیست.

منابع :

۴ ۱۳۸ رای ها
رأی دهی به مقاله
* درود بر شما که با حمایت خود و دعوت دیگران به مطالعه این مطلب و دیگر مطالبم، به من انگیزه می دهید. لطفا در کامنت ها و مباحثات شرکت کنید و پرسشگر باشید. جهت مشاوره تلفنی یا حضوری با شماره ۰۹۳۵۵۷۵۸۳۵۸ در تلگرام یا ایمو هماهنگ نمایید. همچنین می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۷۲۸۷۱۲ تماس بگیرید. *

337 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۱۷:۰۶

آفرین آفرین

محمد
۱۳۹۸/۰۱/۲۳ ۰۸:۰۵

سلام. ممنون از تحقیقتون. حالا که اینطور عالی شرح دادید، لطفا دلیل حرام بودن نگاه به زنی غیر زن خود را هم بررسی و شرح نموده تا از شر شهوت های کاذب جنسی رها شویم! سپاس

ghazaal
پاسخ به  محمد
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۲۲:۴۸

تو برو دکتر، البته مثل تو زیاده که تو خیابون نگاهتون به بدن زناس و با وقاحت لمس هم می کنید و وقتیم اعتراض می کنیم هرچی می خواید می گید. تو اتوبوس،و تاکسی و خیابون حالا می خواد،مانتو بلند،باشه کوتاه باشه یقه تا خرخره بسته باشه . آخه این چه سوالیه، این سوال فقط، از قشر مذهبی و عقده ای، بر میاد.

Bahar
پاسخ به  ghazaal
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۱۶:۴۷

واقعا👌

سعیده
پاسخ به  ghazaal
۱۳۹۹/۰۲/۱۱ ۰۳:۴۵

اتفاقا قشر مذهبی واقعی خیلی چشم پاک تر از دیگرانن و همه ی عشقشون رو نثار خانوم خودشون میکنن. برعکس اونی که نه خدا میشناسه نه پیغمبر ناموس دیگران واسش بازیچه اس.

محمد
پاسخ به  سعیده
۱۳۹۹/۰۴/۰۱ ۱۰:۵۵

اصلا ربطی به مذهبی و اینا نداره. چه مذهبی هایی که کثیفترین موجودات روی زمین هستن. البته نه همشون. یعنی میخوام بگم غریزه ربطی به مذهب نداره همونطوری که اخلاق ربطی به مذهبی و بی مذهبی نداره. بیشتر به فرهنگ ربط داره. وقتی حکومتی باعث عقده ای بار اومدن ملتی بشه بیماری هایی مثل نگاه کردن و لمس کردن حتی در مکان های عمومی و با زور و اجبار گسترش پیدا میکنه و به نوعی بیماری تبدیل میشه …

نازبانو
پاسخ به  محمد
۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ۱۰:۴۵

کاملا درسته آقای محمد . به امید روزهای روشن

Mohammad.shohani
پاسخ به  نازبانو
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ ۱۰:۵۶

احسنت به ناز بانو خانم،
معلومه شما خانمی فهمیده و با کمالات هستید.

iliya
پاسخ به  محمد
۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ۱۸:۱۶

جالبه دوستمون میگه رفتارهای حکومت باعث عقده ای بار اومدن ملت میشه میخوام بدونم نتیجه حکومت های خوب چی بوده که الان از نتیجه در اینجا ناراضی هستن و در ضمن ایران از هزاران سال پیش به پوشش بانوان حساس بودن و همیشه یکی از شاخصه های مرد ایرانی غیرتشه نمی دونم مشکل بعضیا با پوشش داشتن زنا چیه تو حریم خصوصی که محدودیت وجود نداره در ضمن ادم بیمار و هوسران همه جا هست
وقتی پوشش هست شرایط سواستفاده کمتر میشه وقتی نیست بیشتر

ماری
پاسخ به  iliya
۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ۱۶:۰۴

واسه همینه که نود درصد تن فروشها چادری هستن… واقعا که چه بانوان نجیبی

دانشجو معلم مذهبی.
پاسخ به  ماری
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۲۰:۱۷

۱. با حجاب ها حداقل اکثرشون و بی حجاب یا بدحجاب ها هم حداقل بعضیاشون پاکدامن هستند.
۲.جدا از مسئله بالا بعضی یا اکثر مطالب بی ربط یا نادرست هستند.
۳.خدا هم در فضای واقعیه هم مجازی و می بینه چه کسانی چه حرفایی(نادرست یا درست)می زنند.
۴. حرف زشتی که کسی در واقعیت بگوید گناه هست. اما اگه کسی پیام زشتی را بنویسد و در فضای مجازی ثبت کند پاک کردن اثراتش به مراتب سخت تره.

رضا
پاسخ به  ماری
۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ۰۶:۵۸

آخه مصیبت عضما اگر تن فروش نیاد زیر چادر چطور پول دربیاره نمونه اش رو میگم من خانمی رو میشناسم واقعا اگر مرد بود پشت سرش نماز می‌خوندم و خانمهایی رو هم دیدم که زیر چادر برای تن فروشی لباسی به تن نمیکنن یا لباس خیلی نازک میپوشن این چه حرفی همه رو که نباید با یه چوب زد ضمنا ملاک خدا ترس بودن و دین دار بودن هر شخص هست نه پوششی که داره ممکنه بد حجاب باشه ولی نماز خونه ممکنه چادری باشه ولی گرگ باشه تو لباس میش نمیشه تفکیک کرد

Fatemeh
پاسخ به  رضا
۱۴۰۲/۰۳/۰۸ ۰۰:۳۸

توی هر قشری خوب و بد وجود داره و این دلیل بر خوب بودن مطلق هر کدوم نیست

مرتضی
پاسخ به  ماری
۱۴۰۲/۰۲/۲۴ ۲۳:۵۴

شما سند داری که ۹۰ درصد چادری ها هستن ؟

Mohammad.shohani
پاسخ به  ماری
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ ۱۰:۵۷

ماری خانم دیگه قرارشد، پا رو فراتر کنید و توهین و تهمت بزنید.
شما این آمار رو با کدام دلائل و مستندات میگید؟

امیر
پاسخ به  محمد
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۱۰:۵۷

محمد آقا سلام و عرض ادب،
متاسفانه ادبیاتتون در سان یک انسان فرهیخته نیست و عوامانه‌س، و در نقض حرف شما که گفتیدحکومت باعث عقده‌ای شدن مردم میشه بنظر منظورتون مقوله حجاب هست، فارغ از برخوردهای غلط گشت ارشاد (بنده مخالف گشت ارشاد هستم و باید جمع بشه) اگه محدودیت ها کم بشه آزادی افراد شدیدا به خطر میوفته، کافیه شما به آماری که خود کشورهای به ظاهر توسعه یافته اروپا و امریکا توجه کنید که نسبت زیادی از بچه‌ها پدر مشخصی ندارن، امار تجاوزات و تعرضاتی که ثبت شده رو بررسی کنید. اونوقت اگه انسان منصفی باشید تایید میکنید که محدودیت لازمه برای کسانی که تحت عنوان آزادی به آزادی دیگران تجاوز میکنن.

آرمان
پاسخ به  امیر
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۱۲:۰۶

دقیقا

محمد
پاسخ به  امیر
۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ۱۴:۵۰

لطفا از چیزی که تجربه نکردید حرف نزنید. شما اروپا آمریکا رو دید؟ توی جوامعش زندگی کردید؟ اما من دیدم و تجربه کردم و تفاوت هر دو رو لمس کردم. اینجا یک دختر و زن ایرانی توی خیابون وقتی تنها راه میره هزاران گرگ میفتن دنبالش و مشغول به آزار و اذیتش میشن. اما در اروپا و آمریکا مطلقا چنین چیزی ببینیم (مطلقا یعنی در عمومیت نه یک مثال از وقوع جنایت و تجاوز و غیره). صمیمیتی که در بین مردمان اونها وجود داره و مراقب یکدیگر هستن رو اینجا عمرا ببینیم. حرفای عوام فریب زدن هم دیگه از مد افتاده. مگه من میگم اروپا آمریکا تعرض وجود نداره منحرف وجود نداره یا همه حلال زاده ان؟! من از فرهنگ یعنی از رفتار عموم مردم جامعه صحبت میکنم. مگه اینجا کم بچه های بی پدر داریم؟! یا هزاران نوع تجاوز و کثافت کاری دیگه؟!!! مقایسه مقایسه فرهنگه نه اتفاقات گوشه و کنار که اونم حساب کنیم ایران جمهوری اسلامی خیلی وضعش بدتره از اونجاها …

Fatemeh
پاسخ به  محمد
۱۴۰۲/۰۳/۰۸ ۰۰:۳۵

حکومت هایی که همه چیو آزاد گذاشتن الان درگیر انواع سادومازوخیسم و پدوفیلی و همجنسگرایی و bdsm و گرایش به حیوانات و…. هستن. عقل سلیم میگه اگه از تجربه های دیگران درس بگیریم هزینه کمتری نسبت به اینکه خودمون تجربه کنیم داره . در تحقیقات تازه ای که دانشمندان اروپایی انجام دادن هم به این نتیجه رسیدن که پوشش نقش به سزایی در کاهش میانگین تجاوز ها داره پس چرا دوباره از یه سوراخ نیش بخوریم؟

سلما
پاسخ به  محمد
۱۴۰۲/۰۳/۱۹ ۱۴:۲۲

شما بیماری داری که به همه توهین می کنی

ناشناس
پاسخ به  محمد
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ ۱۰:۵۵

احسنت

ماه .
پاسخ به  محمد
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ ۱۴:۴۹

اگه حکومت ایرانی‌ها رو عقده‌ای بار آورده ، پس چرا بعد از این همه سال آزادی کامل توی دنیای غرب ، سیر نشدن که هیچ ، به رابطه‌ی جنسی با هم جنس و حتی حیوانات روی آوردن ؟
بهتره قبل از اظهار نظرهای بدون تفکر ، یکم اندیشه داشته باشیم .

Mohammad
پاسخ به  سعیده
۱۴۰۰/۰۷/۱۹ ۱۵:۵۳

اینها فقط توی کتاب هاست و برای تقدیس جایگاه مذهبی افراد، وگرنه در عمل خبری از این همه فضل و کرامت نیست و فقط بهانه ای هست برای سرکوب و نابودی بشر به بهانه دینی که بدست پیروانش از اصل خود فاصله گرفته

Mohammad
پاسخ به  سعیده
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۵:۰۳

کثیف ترین آدم ها همین بچه مذهبیا هستن 😏😏😏😏😒😒

انسانیت
پاسخ به  Mohammad
۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ۰۷:۴۹

واقعا درسته همین مذهبی های شیعه هستن که در مسجد آموزش داعشی شدن میبینن و مردم رو میزنن شیخاشون میگن اونا هم که کر و کور از فساد و دزدی و ظلم حمایت میکنن
در کل شیعه از اسلام جداست اما بازم اسلام هم صحیح نیست

مرتضی
پاسخ به  انسانیت
۱۴۰۲/۰۲/۲۴ ۲۳:۵۸

خود فعال سیاسی امریکایی دارن به اسلام روی میارن و مسلمان شیعه میشه اونم بعد چندین و چند سال فهمیدن دین اسلام کاملترین و پاکترینه اونوقت شما هاااا

البته فکر شما داعشیه مشکل از مسجدی ها مذهبی ها نیست
این خود شمایید که تفکرات داعش گونه داری که همه رو داعشی میبینه

Fatemeh
پاسخ به  انسانیت
۱۴۰۲/۰۳/۰۸ ۰۰:۴۳

اتفاقا مذهبی های واقعی جزو اولین کسایی هستن که در مقابل ظلم سکوت نمیکنن و به جای شعار پا به عرصه عمل میذارن
نمونه های زیادی در این باره هست
البته اگه گوش شنوا و چشم بینا و انصاف داشته باشیم

بنده خدا
پاسخ به  Fatemeh
۱۴۰۲/۰۴/۲۰ ۰۰:۰۳

جدا؟ اگه اینطور هست چطور میتونیم توی خیابون کسی که از زباله ها تیکه نون پیدا میکنه و میخوره رو میبینیم و سکوت میکنیم؟ این تورم با این همه ثروت ملی کجای دنیا هست؟؟ نمیخوام بحث رو ادامه بدم خودتون بهتر از همه میدونین چه ظلم هایی شد و سکوت کردیم

ماه .
پاسخ به  انسانیت
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ ۱۴:۵۳

متأسفم برای این تفکر .

مرتضی
پاسخ به  Mohammad
۱۴۰۲/۰۲/۲۴ ۲۳:۵۶

شما پاکترین آدم رو کره ی زمین هستید ؟؟؟!!

Fatemeh
پاسخ به  Mohammad
۱۴۰۲/۰۳/۰۸ ۰۰:۴۰

سوزوندن تر و خشک با هم منصفانه نیست
همه اینطوری نیستن

Mohammad.shohani
پاسخ به  Mohammad
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ ۱۱:۰۱

واقعآ،که شاعر درست فرموده،
از کوزه همان برون طراود که در اوست.

ناشناس
پاسخ به  سعیده
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ ۱۰:۵۴

جدی میگی،
الکی میگی،،،

حامد
پاسخ به  ghazaal
۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ۱۹:۱۵

غزال خانوم ما که نفهمیدیم چی گفتی. نگاه کنیم یا نگاه نکنیم؟ تا اقده ای نباشیم

وحید
پاسخ به  ghazaal
۱۳۹۹/۱۲/۰۵ ۲۲:۰۶

آخه این ربطی به قشر مذهبی داشت. تو غلط میکنی در مورد مذهبی‌ها توهین آمیز نظر میدی

زیر آبی
پاسخ به  وحید
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ ۰۰:۲۰

دین مین وجود نداره، آدم فقط باید خدارو بپرسته و تمام
دین و اینا همش واسه کاسبی

Mortal Kombat
پاسخ به  زیر آبی
۱۴۰۰/۰۷/۱۳ ۱۳:۴۸

عالی عالی دمت گرم

سربازان‌ امام‌ زمان
پاسخ به  زیر آبی
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۰۰:۵۲

منبع: اینستاگرام 😂 خفه شو بابا، دو کلام از دین نمی‌دونه.

007
پاسخ به  زیر آبی
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۳:۰۰

خو همون خدا میشه دین اسکل 😂

مسیح نصرانی
پاسخ به  زیر آبی
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۲۰:۱۲

شاید شما مسلمانان درمورد دین خوتان اینگونه فکر می کنید اما لطفا به همه ادیان الهی توهین نکنید
زیرا چیزی در مورد آنها نمی دانید
و از نظر من حرف شما پایه و اساسی نداره و کاملا اشتباه و نامعتبر .

Fatemeh
پاسخ به  زیر آبی
۱۴۰۲/۰۳/۰۸ ۰۰:۵۰

میشه بدونم شما چجوری و از چه منبعی از احکام خدا استفاده میکنین؟ دین رو چه کسی آفریده؟ اینطور که از حرفاتون پیداست دل خوشی از بعضی مشوق های دین نما که باعث بد بینی بقیه به دین شدن ندارین حقیقت هم همینه اکثر ما از وضع موجود ناراضی هستیم ولی این دلیل بر بد بودن اصل دین نیست مشکل از مسلمان ها هست نه صرفا خود دین.

Fatemeh
پاسخ به  زیر آبی
۱۴۰۲/۰۳/۰۸ ۰۰:۵۳

اگر مشکلی هست از مسلمان هاست نه اصل دین.

ماه .
پاسخ به  زیر آبی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ ۱۴:۵۴

راحت‌ترین روش توی بحث ، زیر سوال بردن اصل ِبحثه .
می‌دونید دیگه ؟

سروش
پاسخ به  وحید
۱۴۰۰/۱۱/۰۱ ۱۸:۳۷

شاشیدم تو اعتقاداتت وحید جان

فاطمه زهرا
پاسخ به  سروش
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۲۰:۵۱

بی ادب .

فاطمه زهرا
پاسخ به  وحید
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۲۰:۴۹

آفرین .خوب حالشو گرفتی.

Mohammad
پاسخ به  وحید
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۵:۰۸

خفه شو بچه مذهبی کاری نکن جوری که در شعنم نیست باهات صحبت کنم

محمد
پاسخ به  Mohammad
۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ۱۶:۴۱

شأن تو همون پدر مادریه که تربیتت کردنو تمام

Fatemeh
پاسخ به  Mohammad
۱۴۰۲/۰۱/۰۹ ۰۰:۳۰

چرا به دین و حجاب توهین میکنین حجاب خیلی هم خوبه همین اقاهایی که به حجاب و دین توهین میکنن خودشون بدشون میاد که زنشون زیبایی هاش فقط برای خودشون باشه؟
من به عنوان یه دختر متنفرم از اینکه مردی با نگاه ناپاکی بهم نگا کنه اما با این که حجاب باعث ایجاد تفرقه بشه هم مخالفم چون کسایی رو دیدم که با وجود اینکه حجاب درستی ندارن اما دلشون خیلی پاکه وکسایی که حجاب دارن اما……….
لطفا به‌هم دیگه هم توهین نکنین عقاید هر کس به خودش مربوطه اما اگر حیا هم بین زن و مرد باشه جامعه خیلی قشنگ تر میشه
ما هممون قبل هر چیزی انسانیم پس حرمت هم دیگرو نشکنیم
من یه چادری هستم و واقعا دلم نمیخاد هم دیگرو قضاوت کنیم اونی که بد حجابِ نباید فکر کنه اونی باحجابِ داره دربارش بد فکر میکنه چون ممکنه که تصور اون ازش خیلی هم خوب باشه همینطور برعکس
من اگر توی خیابون کسی رو ببینم که بد حجاب دلم میخاد حجابی داشته باشه که در شانش باشه اما قضاوت نمیکنم

سارا
پاسخ به  ghazaal
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۰۷:۵۲

حالا چرا به مذهبی ها توهین میکنی، خجالت بکش

سروش
پاسخ به  سارا
۱۴۰۰/۱۱/۰۱ ۱۸:۳۸

مذهبی ها کثیف ترین موجودات روی زمین

ففااااااا
پاسخ به  سروش
۱۴۰۱/۰۸/۲۶ ۲۲:۱۶

اونیکه کثیفه تو و امثال تویی آشغال

فاطمه زهرا
پاسخ به  سروش
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۲۰:۵۵

حتما شماها پاک هستین,چیه با مذهبی ها مشکل داری .

Mohammad
پاسخ به  فاطمه زهرا
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۵:۱۳

مشکل دارید زیادددددددددددددددددددددددد کدومشو بگم🤣🤣😂😂😂😂😂😂

محمد
پاسخ به  Mohammad
۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ۱۶:۴۶

همه مشکل دارن غیر تو تموم .اما واقعا این زندگی نیست که تو داری چون همه رو مشکل دار میبینی همین افراد امثال شما که میخوان از طریق دینو مذهب برسن ب جایی گند زدید به فکر مردم

مرتضی
پاسخ به  محمد
۱۴۰۲/۰۲/۲۵ ۰۰:۱۸

شما اگه تو زندگیت به جایی نرسیدی و کمبود داری لازم نیست به دیگری و به دین و حجاب توهیین کنید
مگه شما خودتون کی هستید ؟
اتفاقا همین خودتی و امثال تو هستند که گند میزنی با مملکت بعد میندازی تقصیر بچه مذهبی و چادری ها

سنه نه
پاسخ به  سروش
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۰۰:۴۹

شماهم گوهترین موجودات روی زمین

محمد
پاسخ به  سروش
۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ۱۶:۴۳

میدونی کثیف ترین ادم کیه؟ کثیف ترین ادم اونیه که قضاوت میکنه و برچسب میزاره رو ادم

Mohammad.shohani
پاسخ به  سروش
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ ۱۱:۰۴

از کوزه همان برون طراود که در اوست.

مجیب
پاسخ به  ghazaal
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۱۵:۱۳

واقعا ، گل گفتی غزال !

زیر آبی
پاسخ به  ghazaal
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ ۰۰:۱۸

حاجی ملت کوسخول شدن

یه ادم
پاسخ به  ghazaal
۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ۲۳:۰۸

گل گفتی. منم پسرم. درسته به صورت غریزی از سینه زنا خوشم میاد ولی دیگه منحرف مریض نیستم که هر زنی رو دیدم به سینه هاش نگا کنم😐. (فوقش دختری که ازش خوشم میاد که اونم نا خوداگاه هست دیگه زل نمی زنیم🙂)

آنتی حمار
پاسخ به  ghazaal
۱۴۰۱/۰۸/۰۴ ۲۳:۳۶

فعلا که امثال شما هر روز به هم تجاوز می کنید و جنبش me toi راه میندازید. حداقل جنبه داشته باشین اینقدر به هم تجاوز نکنید.

مرتضی
پاسخ به  ghazaal
۱۴۰۲/۰۲/۲۴ ۲۳:۵۲

عقده ایی شما هستید که با این جواب میخواهید عقده تون رو خالی کنید
مذهبی ها عقدی ایی نیستن آقای هرچه هستی
درضمن شما اگه عقده ایی نبودید درست به سوال این آقا جواب میدادی
درضمن آدمای های عادی و قشرهای مختلف جامعه هستن که همچین نگاه هایی به زنان دیگر دارند البته اگه پوشش زن مناسب باشه که فرق داره

نیثم
پاسخ به  ghazaal
۱۴۰۲/۰۴/۰۱ ۰۴:۳۲

عقده ای هستی

Mohammad.shohani
پاسخ به  ghazaal
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ ۱۰:۵۳

بابا شما دیگه چرا فیلم بازی میکنی،
خداوند در وجود انسان عشق و علاقه و کشش طبیعی به جنس مخالف رو گذاشته.

سرویس
پاسخ به  محمد
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ ۱۷:۵۱

بهترین راه حل، جق زدنه داداش

BtBax
پاسخ به  سرویس
۱۳۹۹/۱۰/۰۲ ۰۸:۳۶

ربطی به مذهب نداره بعضیا با ظاهر مذهبی اعمال خلاف میکنن تو که دلت نمیخواد مسلمون باشی برو لختی بگرد. حالمو خراب کردی با این حرف مضحکت

Mahdi
پاسخ به  محمد
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ ۱۲:۵۸

منحرف جنسی هستی ک تحریک میشی، نگاه نکن

محمد
پاسخ به  Mahdi
۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ۱۶:۴۸

اونی که نگاه نمیکنه منحرف جنسیه اونی که نگاه میکنه و زل میزنه اصلا انحراف نداره صراط مستقیمه
برو تا برسی …

سعید شاهقلی
پاسخ به  محمد
۱۴۰۱/۰۱/۱۷ ۱۵:۱۶

سلام. من به یه زن سن بالا و خوشگل اما عادی باشه، نیاز دارم. باهم بریم کوه

آیدا
پاسخ به  محمد
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۰۱:۵۳

سلام حالا اینا برای انسان طبیعی گفته بهتره یک نگاه به خواهران و مادر و همسر خودت بندازی تا بدونی چرا حرامه
چیزی که برای خودت و خانوادت نمی‌نمیپسندی برای دیگران هم نپسند

آرمان
پاسخ به  محمد
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۱۲:۰۰

احسنت به شما . منم با پیشنهادتون موافقم .

ناشناس
پاسخ به  محمد
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ ۱۰:۵۲

احسنت به شما سوال خوبی مطرح کردید.
آفرین

محمد مهدی
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۱۶:۴۴

این علاقه اگر متوجه زنان نا محرم باشد قطعا بیمارگونه است و ارتباطی به کیفیت سینه های همسر مرد ندارد.

ثمر توانگر
۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ۱۲:۴۸

من شوهرم شیر مادرش رو نخورده . مادرش از شیر گاو همیشه همسرم رو سیر میکرده. الان شوهرم دقیقا گیجی و منگی گاو رو داره. ببینید جناب سوالم کاملا جدی هست. آیا واقعا شیر گاو در رفتارهای ناشیانه و بی توجهانه همسرم موثر بوده؟ در ضمن آی کیو بسیار خوبی داره و در خانواده هیچکدام گیج و بی توجه نیستند. بیش فعالی هم نداره.

g
پاسخ به  ثمر توانگر
۱۳۹۹/۰۳/۱۱ ۱۵:۲۴

به سایتهای آیت الله تبریزیان مراجعه کنید.

سجاد
پاسخ به  ثمر توانگر
۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۱۳:۳۳

خب باید ببینی رامه یا وحشی و بعد چی باید بهش بدی بخوره، ممه موثره، خوب میتونی از این طریق رامش کنی. از من به تو نصیحت افسار مرد التشه

سولماز
پاسخ به  ثمر توانگر
۱۴۰۰/۰۶/۲۳ ۱۳:۴۲

با نظر آقا سجاد موافقم. البته به همون آلت که بپردازی چون میگین آی کیو خوبی داره خودش متوجه میشه باید به پستان زنش هم توجه کنه.

شقا
پاسخ به  ثمر توانگر
۱۴۰۱/۰۳/۰۶ ۰۱:۴۹

حالا خوبه گازت نمیگیره😂

کاوه یوسف زاده
۱۳۹۸/۰۳/۱۵ ۰۳:۲۴

سلام مقاله خوبی بود. البته لازم به ذکر است که هر قدر سن خانم ها پائین تر باشد این میزان علاقه آقایان به ذعم من افزایش می یابد. اما به نظر من اگر سن دختر از ۲۰ سال تجاوز کند از شدت این علاقه آقایان بطور وارونه کم خواهد شد. ممنون

احمد
پاسخ به  کاوه یوسف زاده
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۱۱:۳۷

این چه حرفیه اخه خجالت اوره. چه ربطی به سن داره

زری
پاسخ به  احمد
۱۳۹۸/۰۵/۲۷ ۱۱:۰۱

عالیه فقط میشه در این مورد بیشتر توضیح بدین

Bahar
پاسخ به  کاوه یوسف زاده
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ ۱۱:۳۱

پدوفیل!!

ساسی
پاسخ به  کاوه یوسف زاده
۱۳۹۹/۰۹/۲۱ ۲۱:۱۰

ممه همیشه ممه هست ☺

نازبانو
پاسخ به  کاوه یوسف زاده
۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ۱۰:۴۷

با احترام به نظرتون این موضوع به سن بستگی نداره

محمد
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۲۱:۰۸

من که سینه ها رو خیلی دوست میدارم

محسن
پاسخ به  محمد
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۵:۱۷

منم همینطور

خدیجه
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ۰۵:۵۸

سلام .. شوهر من تقریبا توی خانه ..وقتی از اداره میاد .. فقط دستش به سینه های منه .. چیکارش کنم

سانیا
پاسخ به  خدیجه
۱۳۹۸/۱۰/۲۴ ۱۹:۰۷

هیچی‌ توام دستت کن تو‌شلوارش

حامد
پاسخ به  سانیا
۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ۱۹:۲۵

احسنت

هانیه
پاسخ به  سانیا
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۲۳:۱۲

عادلانه بنظر میرسه😐🎤

سجاد
پاسخ به  هانیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۱۳:۳۵

یه سوال، دست به ممه هاتون بزنیم شما هم حال می کنید یا نه، حس مادرانه پیدا میشه

ماندانا شهبازی
پاسخ به  سانیا
۱۴۰۰/۰۷/۱۳ ۱۲:۱۵

وای پوکیدم 🤣🤣

نادر
پاسخ به  سانیا
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۰۰:۱۹

افرین سانیا

عمل انجام شده
پاسخ به  خدیجه
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۲۲:۳۲

سوتین خار دار بپوشید

فاضل
پاسخ به  خدیجه
۱۳۹۹/۰۲/۱۰ ۱۲:۳۰

حتما از پوششت طوری استفاده میکنی تا تحریکش کنی به اینکار ، خودت زمینه رو براش فراهم میکنی

ساسی
پاسخ به  خدیجه
۱۳۹۹/۰۹/۲۱ ۲۱:۱۱

دلت میاد ممه ندی گناه داره

زهرا بخشی زاده
پاسخ به  خدیجه
۱۴۰۰/۰۵/۲۳ ۰۱:۱۸

خودم راهنمایی ت کنم

مجتبی
پاسخ به  خدیجه
۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ۲۳:۲۸

مردا ممه بخورن دیگه رو حرف زنشون حرف نمیارن.
اینست جادوی پستان

علیرضا
پاسخ به  خدیجه
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ۲۲:۰۷

اون چون چند ساعت توی اداره دچار محرومیت از ممه میشه وقتی که میاد خونه میخواد جبران کنه !!!

شقا
پاسخ به  خدیجه
۱۴۰۱/۰۳/۰۶ ۰۱:۵۰

نه اینکه بدت میاد😉

پیام.ی
پاسخ به  خدیجه
۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ۱۶:۱۹

اگه سینه هات درشت باشه خوب بهش حق میدم. من اگه جاش بودم دست نمیزدم ساعتها میخوردم.

ترنم
پاسخ به  پیام.ی
۱۴۰۲/۰۱/۰۹ ۲۱:۴۲

ربطی به درشتی نداره من سینه هام ۷۰هست ونامزدم میادخونه ما بمن دقیقا طوری حمله ور میشه که میفتم ????تامجبور نشه از زیرسینه هام بلند نمیشه البته گاهی بیشتراز نیم ساعت که میمکه نوک سینه هام قرمز میشه

bad boy
پاسخ به  خدیجه
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ۰۱:۴۲

بده باهشون بازی کنه
تو هم میتونی همش دستت به التش باشه😂

امیر ممه خور
پاسخ به  خدیجه
۱۴۰۱/۰۷/۲۱ ۰۲:۳۶

کاش من جاش بودم

VKOOK
پاسخ به  امیر ممه خور
۱۴۰۱/۰۸/۰۶ ۱۴:۳۸

انگار حساااااابی دوس داری😂😂

Taekook
پاسخ به  VKOOK
۱۴۰۲/۰۷/۲۷ ۱۶:۵۴

اسمتو دیدم کیف کردم😂خیلی حال میده که همه جا یه ویکوک شیپر یا ویکوک لاور پیدا میشه،جرررر

فاطمه زهرا
پاسخ به  خدیجه
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۲۱:۰۰

این چه سوالای زشتی هست میپرسین.؟آقایون هم مطالب رومیخونن

ابوذر
پاسخ به  خدیجه
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۲۳:۳۱

سلام ،بنظر من سینه های بزرگ و قشنگی داری که تحریک کننده است احتمالا ،خب اگه اینجوری هست،منم بودم تحریریک میشدم بهت

ابوذر
پاسخ به  خدیجه
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۲۳:۵۳

بیا خودم بهتر راهنماییت کنم

المیرا
پاسخ به  خدیجه
۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ۱۲:۱۳

این کار در درازمدت زمینه ساز فحشا میشه

...Nassim...
پاسخ به  خدیجه
۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ۰۱:۵۰

خدا ببین ما با کیا شدیم ۷۸میلیون نفر 😏🤦‍♀️

مهدی
پاسخ به  خدیجه
۱۴۰۲/۱۱/۱۲ ۱۰:۲۸

خوشبحال شوهرت.

pary
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۱۸:۳۳

آقای کاوه یوسف‌زاده شما پدوفیل هستی، برو خودتو درمان کن!!!

mohsenfzl
۱۳۹۸/۱۱/۲۵ ۱۲:۱۱

اصلن سینه یه چیز خانمان سوزیه لامصب خدا هیچ مردیو بی سینه نزاره

هانیه
پاسخ به  mohsenfzl
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۲۳:۱۳

😂😂

mohsenfzl
۱۳۹۸/۱۱/۲۵ ۱۲:۱۵

خانومای محترم اگر ما به سینه هاتون خیره میشیم ناراحت نشید توروخدا دست خودمون نیست تو کشورای جهان اول روز جهانی چاک سینه داریم

Arsham
پاسخ به  mohsenfzl
۱۳۹۸/۱۱/۲۵ ۲۲:۱۲

اصلا لامصب ممه ژلوفن واسه ادم. هیچ بنده ای بی ممه نباشه

ارشد
پاسخ به  mohsenfzl
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۲:۲۲

بی ادب

علی
۱۳۹۸/۱۲/۰۹ ۰۴:۰۲

هر کی سینه دوست نداره خره

ارشد
پاسخ به  علی
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۲:۲۳

همه دوست دارند

پارسا
۱۳۹۹/۰۱/۰۲ ۱۶:۵۷

به نظر من دو چیز در دنیا مهم است و آنها ممه‌ها هستن
و من الله التوفیق

ارشد
پاسخ به  پارسا
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۲:۲۳

احسن بر تو

mahdavi
پاسخ به  پارسا
۱۴۰۰/۰۷/۱۰ ۰۹:۲۱

من که خیلی دوست دارم😂😂

گلی
۱۳۹۹/۰۱/۰۳ ۲۰:۳۴

خب دوست دارین ما هم دوست داریم که شما دوست دارین-هههه-هر زن و دختری هم که دیدین هی میگه ووای من بدم میاد حرف زیادی زده-کلا”آدم خوشش میاد مردش به یجاش خیره بشه

زهرا
پاسخ به  گلی
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۰۷:۵۲

از طرف خودت گوه بخور

یه ادم
پاسخ به  زهرا
۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ۲۳:۱۳

انگار شما ناراحت میشین اگه مردتون به اندام تون نگا کنه و خوشش بیاد؟ اگه همسر خودت به بدنت نگا کنه بدت میاد پس از نگاه کدوم مردی خوشت میاد؟

علیرضا
پاسخ به  گلی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ۲۲:۰۸

آفرین به آدم چیز فهم یعنی ممه فهم!!

نادر
پاسخ به  گلی
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۰۰:۲۵

گلی جون بخاطر اینه که با دست خودشون می زارن تو دهنمون

یوسف
۱۳۹۹/۰۱/۰۴ ۱۲:۰۸

متن تخصصی و جالبی بود البته کامنت ها را خوندم نابود شدم

به دنبال تعبیر خوابم میگشتم تا این سایت رو دیدم
هرچی گشتم تعبیر سینه آویزان خودم رو ندیدم

ارشد
پاسخ به  یوسف
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۲:۲۹

چرا مگه مرد نیستی

ترانه
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۱۷:۴۸

وااااقعا منم خیلی دوس دارم سینه هامو یکی بمکه چه کنم

آرمین
پاسخ به  ترانه
۱۳۹۹/۰۳/۱۵ ۲۱:۱۳

خوت بمک یا بگو واست بمکن

هانیه
پاسخ به  آرمین
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۲۳:۱۵

منطقی بنظر میاد🤔

امید
پاسخ به  آرمین
۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ۱۳:۰۵

منم دوس دارم .

mostafa najafi
پاسخ به  ترانه
۱۳۹۹/۰۴/۰۲ ۱۶:۰۴

شوهر نداری مگه اگه بخوای من هستم

امیر هوشنگ
پاسخ به  ترانه
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۱۳:۲۲

من دردت رو بلدم درمان کنم

Ebrahim
پاسخ به  ترانه
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۸:۳۶

من حاظرم

سولماز
پاسخ به  ترانه
۱۴۰۰/۰۶/۲۳ ۱۳:۴۵

ان شاء الله یه همسر خوب نصیبت میشه که هر وقت به سینه هات دست زد یا حتی بهشون نگاه کرد بهش بفهمونی که چه خوب متوجه شده چی برات مهمه و همین کارت رو راه میندازه. البته اون موقع خودت هم باید تلاش کنی سوتینهای توری و گیپور بسیار تحریک کننده بپوشی.

ابوذر
پاسخ به  سولماز
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۲۳:۴۴

موافقم

Musa
پاسخ به  سولماز
۱۴۰۱/۰۹/۰۶ ۱۲:۱۵

اره خوب نظرتون عالیه

شقا
پاسخ به  ترانه
۱۴۰۱/۰۳/۰۶ ۰۱:۵۱

بده بمیکم پس😋

مرد عاشق سینه
پاسخ به  ترانه
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۱۶:۵۴

خب بذار زنمو طلاق بدم بیام بمکم سینه ها تو

پیام.ی
پاسخ به  ترانه
۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ۱۶:۲۲

به من اقتدار کن .شب تا صبح برات میخورم

Ali
پاسخ به  ترانه
۱۴۰۱/۰۷/۰۲ ۱۷:۴۴

من پایه هستم

میخوای بیام

سینا
پاسخ به  ترانه
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۱۹:۵۳

بده بزنیم عزیزم😂😂😂

سارا
پاسخ به  ترانه
۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ۲۳:۰۵

من دخترم ولی خیلی دوست دارم بمکم😂

VKOOK
پاسخ به  سارا
۱۴۰۱/۰۸/۱۱ ۰۱:۵۶

منم عاشقشوووونمممم😍😍🤤😋😋😋

آرمان z
پاسخ به  سارا
۱۴۰۱/۰۸/۱۱ ۰۸:۳۹

سارا جان ، هانیه جان خودم دربست مخلص هر دوتون هستم

Musa
پاسخ به  ترانه
۱۴۰۱/۰۹/۰۶ ۱۲:۱۳

انشاالله همسر خوب که خودتو دوست داشته باشه گیرت بیاد

حسین
پاسخ به  ترانه
۱۴۰۲/۰۲/۱۱ ۱۹:۰۹

درمان دردت پیش منه😋😋

رها
۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۰۲:۲۴

اخه خداییش اینها سوال هست که از هم می پرسین و خودتون جواب میدین. واقعا اگر ما چه زن چه مرد این مطالب ها را درست بخونیم انقدر مشکلات زناشویی پیش نمیاد متاسفانه ما به دلیل مطالعه کم و اطلاعات کم دچار مشکل میشیم. لااقل اگه وارد سایتی میشیم انقدر بی فرهنگ بازی در نیاریم، برای خودمون ارزش قایل بشیم که یه گره ای از مشکلاتمون حل بشه .. بله هیچ مرد و زنی نمیتونه بی توجه به بدن همدیگه زندگی کنه و در هر دو غریزه وجود داره و اندام زنان به خودی خود وسوسه انگیز است……
وتفلک اقایونی که از این موهبت الهی (اندام خانم ها )دور هستند…

محمد
پاسخ به  رها
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۷:۵۳

خانم رها اندام خانم ها وسوسه انگیز است، جسارتا هیچ چی اندازه پیتزا وسوسه انگیز نیست

مهران
پاسخ به  محمد
۱۴۰۰/۰۹/۱۱ ۱۱:۵۶

پیتزا رو بزار رو سینه خوب میشه جذاب در جذاب

Secret...
پاسخ به  رها
۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۰۰:۰۰

اگه یه حرف درست باشه فقط همینه لایک داری👍

رها
۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۱۴:۲۴

سلام جناب نوربخش از شما سوالی داشتم . ببخشید ایا شما پزشک هستین یا اینکه موسس سایت هستین….
دوم اگه پزشک هستین کلینیک روانشناسی ایرانیان مختص به چه بیماریهایی هست …
و در ضمن بابت سایت خوبت ممنونم کاش درباره روابط همسران با هم مقاله بزارید ما متاسفانه بیشتر مشکلاتمون رو به شوخی میگیریم و همیشه در زندگی در حال درجا زدن هستیم چون از پزشکی کمک نمیگیریم و مشکلات کوچیک زناشویی مون منجر به فاجعه بزرگ میشه امیدوارم در مورد مسایل جنسی همسران بیشتر صحبت کنید …
خیلی ممنونم

رها
پاسخ به  علیرضا نوربخش
۱۳۹۹/۰۳/۱۵ ۰۰:۳۱

جناب نوربخش عزیز، اطلاعاتی که شما در سایت گذاشتین اکثراً خوندم، نمیدونم چقدر زمان برای جمع اوری دانشنامه هاتون گذاشتین ولی برام بسیار جذاب بودن و چیزهای تازه ای یاد گرفتم.

مریم
۱۳۹۹/۰۳/۲۹ ۱۶:۰۶

خدایی من هر سایتی که تا حالا دیدم در مورد این موضوع ها به آقایون مذهبی حمله میشه-حالا توی این تایپیک ده نفر دارن میگن ما عاشق ممه ایم ما بدون سینه میمیریم-اونوقت اون آقایی که میگه دلیل حرام بودنشو بهم بگید میپرن بهش-فاز روشنفکری هم بر میدارن-تو اگه روشن فکر بودی میفهمیدی هر کسی یه سوال تو ذهنش داره که بالاخره باید یجا بپرسه-دلیل نمیشه توهین کنی

علی
۱۳۹۹/۰۵/۱۲ ۰۱:۱۰

زن و شوهر باید به ارامش برسند مک زدن سینه واسه هردو طرف عالیه انسان را به ارگاسم میرسونه و ایجاد هیجان میکنه

مهران
پاسخ به  علی
۱۴۰۰/۰۹/۱۱ ۱۱:۵۷

تکبیر

faeze
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۱۵:۱۳

منم دوس دارم شوهرم ممه هامو تو دست بگیره و بانوکش ور بره،یا بمکه

جفرررر
پاسخ به  faeze
۱۳۹۹/۰۶/۰۳ ۲۳:۰۱

خب اگه میک نمیزنه بده ما بمیکیم بمالیمش حسابی

رسول
پاسخ به  faeze
۱۳۹۹/۰۶/۱۸ ۱۵:۵۹

درود کاملا درسته

علیرضا
پاسخ به  faeze
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ۲۲:۱۰

آفرین به تو

یه نفر
۱۳۹۹/۰۶/۰۸ ۱۷:۴۷

محمد آقا مذهبی چیکارت کرده

نفیسه
۱۳۹۹/۰۶/۱۵ ۱۳:۱۲

آقا اصن چیه این سینه انقدر ازش بدم میاد احساس می کنم دارم با خودم گونی میکشم
به نظرم مزخرف ترین چیزه توی جهان.حالا چه پسرا خوششون بیاد چه نیاد
تازشم فک نکنین من از اون بچه مثبتای پاستوریزه ام نه خیر
خودم از صد تای شما بدترم

رسول
پاسخ به  نفیسه
۱۳۹۹/۰۶/۱۸ ۱۶:۰۰

حتما خیلی بزرگه واست

علی
پاسخ به  نفیسه
۱۳۹۹/۰۸/۰۸ ۱۹:۲۷

خداوند بخاطر ما مردا چنین سینه هایی به شما زنان داده وما باید خداوند را سپاسگذار باشیم

Behnam
پاسخ به  علی
۱۳۹۹/۱۰/۰۸ ۰۲:۱۹

😅

مسعود
پاسخ به  علی
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۲:۳۲

دقیق نمیشه گفت این طوریه ولی حتماً ، قطعاً و مسلماً حکمتی‌ در آفرینش مرد و زن هست .

بی نام
پاسخ به  نفیسه
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۲:۲۵

متعجبم از نظرات برخی از عزیزان اون قدر شعور ندارن که همچین کامنت هایی رو می زارن واقعاً متاسفم برای این فرهنگ تون 🤦🏼‍♂️ هر کی بیاد اینا رو بخونه فک می کنه یه مشت بچه دارن می نویسن واقعاً جای خجالت داره در ضمن توهین به قشر مذهبی جامعه اصلاً کار پسندیده ای نیست .

سارا
پاسخ به  بی نام
۱۴۰۰/۰۵/۱۰ ۱۸:۱۷

بله واقعا زشته این حرفا چیه مینویسید

امید
پاسخ به  بی نام
۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ۰۱:۲۰

آفرین ..

مهران
پاسخ به  نفیسه
۱۴۰۰/۰۹/۱۱ ۱۲:۰۰

گونی؟؟ سایزت چیه اینجوری میگی اصلا دلت میاد با گونی این نازنینهارو مقایسه کنی

علیرضا
پاسخ به  نفیسه
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ۲۱:۴۹

نمی خوای بده من برات تودستم نگهشون میدارم تا برات احساس سنگینی ایجاد نکنن

امیر
پاسخ به  نفیسه
۱۴۰۱/۰۷/۲۲ ۱۶:۵۴

کفران نعمت گناهه

علی
پاسخ به  نفیسه
۱۴۰۲/۰۵/۰۴ ۱۷:۴۳

میگن حوا به خدا گلایه کرد که چرا به آدم چیز دادی ولی به من ندادی؟ خدا هم بهش گفت: بدبخت، این مال توئه،حمالیش با اونه!!

مهراد
۱۳۹۹/۰۶/۳۰ ۱۷:۳۳

سلام جناب نوربخش و افراد گروه
مطالب بسیارخوبی بود اولش فکر می کردم من مشکل دارم اما الان می بینم مثل من زیادن من ۳۷سالمه و علاقه فراوانی به سینه خانمها دارم و ههیشه وقتی یه خانم نزدیکم می شه همه جای بدنم می لرزه و اگر تصادفی دستم به سینه خانمی بخوره تا مدتها از یادم نمی ره و دست به کارهای زشت می زنم …..همیشه در تصوراتم به سینه خانمها فکر می کنم و فقط فیلمهایی که مربوط به خوردن سینه می شه رو دوست دارم از بچگی هم یادمه به سینه خانمهای همسایه علاقه داشتم و از وقتی بالغ شدم خود ارضایی می کردم لطفا بگین چطور از شر این بیماری خلاص بشم
خانمها و آقایون گروه هم بگن من چیکار کنم؟؟؟؟

محمد
پاسخ به  مهراد
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۷:۵۷

خب داداش شما باید از حجم نگاه به اینجور تصاویر بکاهید
و تا اطلاع ثانوی قرنطینه و هیچ خانومی رو نبینی

حسین نیلوفر
پاسخ به  مهراد
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ ۰۸:۲۹

اون ادمای زیادی ک مثل شما هستن اونا هم مشکل دارن

دکتر سعادت
پاسخ به  مهراد
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۲۰:۴۸

سلام خود ارضایی مطابق یافته های جدید روانشناسی بیماری محسوب نمیشه و یک عمل طبیعی اکثریت مردان و زنان در طی دوران بلوغ و بعد از آن در نظر گرفته می شود البته اعتقادات سنتی و اجتماعی ما این عمل رو بیماری و … در نظر گرفته

کامبیز
پاسخ به  دکتر سعادت
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ۰۰:۳۳

بنده بعد خودارضایی و حتی حینش پشیمون میشم و انگار یک نگاه حقیرانه به یک انسان داشتم درحالیکه وقتی با نگاه غیرشهوتی تخیل می کنم اتفاقا حس انسانی و بسیار لذتبخش میده لطفا چرت و پرت نگویید خودارضایی بیماری است و سبب آسیب می شود.

آرمان
پاسخ به  دکتر سعادت
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۱۳:۰۳

نه خیر از نظر روانشناسی هم این کار پیامد های بدی رو به همراه داره . به نظر من کسانی که نمیتونن خودشونو کنترل کنن ، ورزش تاحد زیادی میتونه بهشون کنه و یا مزاج شون رو اصلاح کنن.

آرمان
پاسخ به  مهراد
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۱۲:۵۸

سلام . فکر می‌کنم ازدواج کنید خوب باشه .

Hekto
۱۳۹۹/۰۷/۱۱ ۲۳:۴۰

سلام و عرض خسته نباشید
من علاقه خیلی خاصی ب سینه های زن عموم دارم
واقن نمیدونم چ کار کنم
بار ها تو خواب یا تو شلوغی بدون اینکه متوجه بشه لمسش کردم
و از اینکه بخوام بهش بگم ک ب سینه هاش علاقه مندم حراس دارم

لونا
پاسخ به  Hekto
۱۳۹۹/۰۷/۱۶ ۱۱:۵۳

خب نباید بگی
دنبال دردسر میگردی؟
یکی دیگه رو پیدا کن

محمد
پاسخ به  Hekto
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۷:۵۸

اگه جونت رو دوست داری نباید بگی

حسین نیلوفر
پاسخ به  محمد
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ ۰۸:۳۱

اگه …ونشو دوست داره نباید بگه

مهران
پاسخ به  Hekto
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۲۳:۲۳

خاک تو سرت

بی نام
پاسخ به  مهران
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۲:۲۹

گل گفتی

بی نام
پاسخ به  Hekto
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۲:۳۴

اصلاً کار خوبی نیست باید خجالت بکشی

mahdavi
پاسخ به  Hekto
۱۴۰۰/۰۷/۱۰ ۰۹:۲۷

نگو بهش
بدبخت میشی

آرمان
پاسخ به  Hekto
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۱۳:۰۸

سلام .بهتره که سعی کنین نگاهتون رو کنترل کنین تا وسوسه نشین بهشون دست بزنین.

ممد
۱۳۹۹/۰۹/۰۹ ۲۰:۱۳

یه مشت آدمای چرت الاف بی جنبه ریختن تو این فضای مجازی، واقعا تاسف برانگیزه، واقعا جای تاسف داره آدم بودنو یاد بگیرید. شرم داره خانومی که اینطور حرف میزنی دلم واسه اون شوهرت میسوزه که به زنش اعتماد کرده بیاد این جا چرت و پرت بگه

نفس
پاسخ به  ممد
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۰:۰۸

انصافا پکیدم از این کامنتا دس خوش
خدا عقل و اجر و رحمت و همه چیو یه جا عطا کنه مخصوصا به ممد

علیرضا
پاسخ به  ممد
۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ۱۵:۴۵

واقعا حرف حقیقت بهش زدی

میلاد اهوازی
۱۴۰۰/۰۱/۱۳ ۰۰:۱۰

پوکیدم از کامنتاتون😅😅😅😅خدایا هیچ ایرانی رو بدون ممه نزار
بگو امیییییییین

akbar
پاسخ به  میلاد اهوازی
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۲:۰۲

آمیننننن، جذاب ترین چیز هر زن😂😁

mahdavi
پاسخ به  میلاد اهوازی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰ ۰۹:۲۸

آمییینننن😂😂

bad boy
پاسخ به  میلاد اهوازی
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ۰۱:۵۱

امینننننن

علی
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۴:۳۷

سینه های قشنگت جذاب ترین و خواستنی ترین است. خدایا شکرت

مهسا خادمی
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۱۷:۲۲

ما همیشه تو مدرسه هر کسی سینش تپلی خوشگل بود مسخرش میکردن. خانوما مارو مسخره نکنید، دست خودمون نیست بگیم کوچیک بمون

علی
پاسخ به  مهسا خادمی
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۱۲:۳۹

مهسا جان اصلا ناراحت حرف دیگران نشو . اتفاقا اگر سینه هات تپلی هست خیلی هم قشنگه . اوناییکه سینه تپلی رو مسخره می کنن بد سلیقن . لیاقت سینه قشنگ ندارن.

amir
پاسخ به  علی
۱۴۰۱/۰۶/۲۳ ۱۱:۴۸

وقت دنیا رو با این کار ها گرفتین از نظر من این کار حرامه

علی
پاسخ به  مهسا خادمی
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۱۲:۴۴

اتفاقا ممه تپلی خیلی قابل لذته. همجوره میشه باش حال کرد .

بی نام
پاسخ به  علی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۳:۳۷

برا منم اینجوریه

mahdavi
پاسخ به  مهسا خادمی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰ ۰۹:۲۸

مسخره چیه؟
ممه هرچی بزرگتر بهتر

مهران
پاسخ به  مهسا خادمی
۱۴۰۰/۰۹/۱۱ ۱۲:۰۵

کی مسخره کرده ممه رو ممه بزرگا مظلومند اصلا به قیافه ممه یکم نگاه کن کی دلش میاد اینارو مسخره کنه

علیرضا
پاسخ به  مهسا خادمی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ۲۱:۵۳

هیچ مردی ممه رو مسخره نمی کنه و اگه هم اینکار رو بکنه ممکنه بیش از حد کوچک باشه .حتی ممه های بزرگ هم بسیار قابل احترام هستن . ما به احترام همه ممه ها کلاهمون رو از سر بر می داریم و به همه شون تعظیم میکنیم.!!

داریوش
پاسخ به  علیرضا
۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ۱۴:۴۳

😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

نادر
پاسخ به  مهسا خادمی
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۰۰:۳۰

میگن دست بخوره یا یکی بماله تپل میشه ولی کوچک وسفت حال میده نه

داریوش
پاسخ به  مهسا خادمی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ۱۴:۴۲

میخوای یجوری خودتو نشون بدی

هانی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۲۳:۰۹

من نا مزدم عاشق سینه هامه

مهران
پاسخ به  هانی
۱۴۰۰/۰۹/۱۱ ۱۲:۰۶

خدارو شکر کن پس سینه داری

هانی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۲۳:۱۷

وایییی چ کامنت هاییی😂😂

فاطی
پاسخ به  هانی
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۰۲:۱۴

دقیقا😐😂🤞

مهتا غزالي
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۰۰:۳۰

اونایی ک مذهبی هستن کثیف ترین اشخاص هستن اما رو نمیکنن گناهاشون از همه بیشتره

Ebrahim
پاسخ به  مهتا غزالي
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۹:۰۵

من حاظرم

FeM
پاسخ به  مهتا غزالي
۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ۰۹:۰۴

هر قشری خوب و بد داره قشر بدون مذهبی اکثرشون گناهکارن

amir
پاسخ به  مهتا غزالي
۱۴۰۱/۰۶/۲۳ ۱۱:۵۲

اولین مذهبی ها آدم ها کثیف نیستین دومین مذهبی های هستین واقعا عالی هستین معلوم نیست بعضی ها رو مغز آدم ها رو خراب می کنین حالا از نظر شما شهدا مذهبی هستین آدم های کثیف هستین واقعا که بعضی ها یه چیزی میکنین آدم دیونه میشه اونها های کار گناه می کنیم خدا میدونه باهاشون چه کار کنه

حاجی ممه دوس
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۲۳:۴۰

آقا من زیدم سر ممه هاشو فلفل میزنه چیکار کنم خیلی بدم میاد از فلفل ولی نمیتونم از ممه هم بگذرم من ممه های اونو میخورم تا ۳سه روز نهار و شام نمیخورم

mahdavi
پاسخ به  حاجی ممه دوس
۱۴۰۰/۰۷/۱۰ ۰۹:۳۰

قبل از خوردن ممه هاشو خوب بشور بعد بزار دهنت تا جا داره بخور

امید
پاسخ به  mahdavi
۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ۰۱:۲۶

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

amir
پاسخ به  mahdavi
۱۴۰۱/۰۶/۲۳ ۱۱:۵۲

???

مهران
پاسخ به  حاجی ممه دوس
۱۴۰۰/۰۹/۱۱ ۱۲:۰۷

شمام میتونی ی جای دیگه را فلفل بزنی و …

بیتا
پاسخ به  حاجی ممه دوس
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ۱۹:۲۰

چ خوش شانسه

طلا
پاسخ به  حاجی ممه دوس
۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ۱۳:۱۱

چرا فلفل آخه ، الهی چقدر اذیت میشی .
دوست پسرم روی نوک سینه هام سس شکلات میریزه بعد حسابی میمکه و میلیسه برام. هر دومون کیف میکنیم . سینه شکلاتی
این دفعه امتحان کن عااااااشقش میشید هر دوتون ، فلفل چیه آخه !

نادر
پاسخ به  طلا
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۰۰:۳۶

طلا همین جور شیرینه هیچی نمی خواد

پارسا ابطحی
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۲۲:۰۸

خدا میگه این بدن هایی که شما کنترل میکنید توهم هست که مال خودتون هست مال خداست به شما امانت داده، قران بخوانید، چشمانتان را پاک نگه دارین که آیا غافل هستین که قیامت اعضای بدنت بر علیهتان شکایت میکنند، به والله گناه بابا، اینا حق الناس داره برین قران به خونید خواهشن

فیلسوف
۱۴۰۰/۰۴/۰۴ ۰۵:۰۷

فلسفه زیباشناختی پستان به هندسه آن بازمی‌گردد؛ دقیقا همانند هندسه گنبد، سقف ورزشگاه‌ها، مقبره‌ها و… . این رمز و راز انحنا را باید در ذهن همگون‌خواه بشر جست. بشر ذاتا دوست دارد مسائل برایش همگون و همنوا باشد و از مانع و شکستگی و تیزی و… ملول می‌شود. پستان ترجمان ذهن عافیت‌جوی بشر است که در آن همه چیز روی هم می‌لغزد و حل می‌شود و هیچ مانعی نیست.
باری انسان‌های سخت‌کوش به جای پستان، تیزی‌هایی همچون دیلدو (به‌ویژه خاردار) ‌و ابلیسک و… را دوست دارند و از این جهت زنان، سخت‌کوش‌تر از مردان هستند.

myna
پاسخ به  فیلسوف
۱۴۰۰/۰۴/۱۳ ۱۱:۴۰

خدایی کامنت هارو خوندم هنگ کردم 😂😐آقایون دقیقا شما از ما زنهای بیچاره چی میخواین؟؟؟ به قول اون مرده تو پیام های بازرگانی میگه لیموش بدم ؟هلوش بدم؟ کدوم بدم؟؟
شما که ماشالله خوش اشتها هستین همش میخواین حتما 🙄

من یه سوال دارم . میشه یه مطلب ام در مورد قد و وزن خانم ها بزارید، میگن مردا خانم هایی که قدشون کوتاه هست رو بیشتر می پسندن. من خودم ۱۷ سالمه قد ام ۱۵۸/۵ وزن ام ۵۸ ولی احساس میکنم قدم کوتاه، آخه دخترهایی ام هستن که ۱۴ سالشونه هم قد منن😑🤦‍♀️
میشه یه مطلب ام در این مورد بزارین میخوام بدونم. مرسی

یه ادم
پاسخ به  myna
۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ۲۳:۲۸

سلام. برای فهمیدن جواب سوالتون نیازی به مقاله نیس سوال راحتی هستش. از هر سی نفر مرد بیست تاشون عاشق دخترا هستن، از نظر قد و هیکل حالا شما ۱۶۰ هستین امکان نداره هیچ مردی بگه چون قد بلند نیستی جذاب هم نیستی، اون ده نفر هم ترجیح شون زنی هم قد خودشون هست(بلند تر از خودمون رو اصلا دوست نداریم واسه دوستی و اینا) ولی باز هیچ مشکلی با کوتاه بودن همسر یا شریکشون ندارن.

علیرضا
پاسخ به  myna
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ۲۱:۵۷

بله ما همشون میخوایم !!! هلوشون لیموشون و … ضمنا نگران قد نباش ممه اگه چشم گیر باشه جای قد و وزن رو پر می کنه !!!

مراد
پاسخ به  myna
۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ۱۲:۵۳

سایز سینتو نگفتی تا بت بگیم خوب مالی هستی یان😂😂😂😎

آریا باصری
۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ۰۲:۱۱

خیلی خوب است که هر زن بتواند از ممه هایش استفاده کند و خیلی خوب است که ماهم از ممه هایش استفاد کنیم و بخوریمش

زهرا بخشی زاده
۱۴۰۰/۰۵/۲۳ ۰۱:۲۸

به خدا دختر بی شوهرم بیایید

عجب
پاسخ به  زهرا بخشی زاده
۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ۱۶:۵۰

واقعا بعضی ها این جا آدم های کثیفی هستند

Musa
پاسخ به  زهرا بخشی زاده
۱۴۰۱/۰۹/۰۶ ۱۲:۱۹

انشاالله شوهر خوب قسمت تو بشه

انتقاد
۱۴۰۰/۰۷/۱۵ ۱۵:۱۴

اگه دلیل اینکه مردا از سینه زنا خوششون میاد بخاطر اینه که یادآور حس خوب نوزاد بودنشون هست پس ما زنا چرا علاقه ای ب خوردن سینه زنایی دیگه نداریم. مگه ماهم نوزاد نبودیم و شیر نخوردیم؟ در ضمن اگه وابستگی زن وقتی به بچه شیر میده بخاطر هورمون اکسی توسین، یعنی اگه اکسی توسین ترشح نشه دیگه این علاقه به نوزاد رخ نمیده طی آزمایشی از موش ها موش مادر بخاطر هورمون اکسی توسین رفتار مادرانه در مقابل نوزادان نشون میداد و با برداشتن این عامل موش دیگه اون رفتارو نشون نداد و نسبت ب نوزادان بی تفاوت شد. عامل وابستگی ما ب نوزاد نمیتونه اکسی توسین باشه چون حتی اگه مادر ب نوزادش نتونه شیر بده باز علاقه ب اون داره. اینجاست تفاوت آدم با حیوانات. ب نظرم اصلا مطالب جالبی نبود و هیچ دلیل علمی گفته نشد

لونا
پاسخ به  انتقاد
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ۱۱:۱۱

خب مگه تا حالا هورمون اکسی توسین خانمی رو حذف کردی که میگی در انسان ها نیست؟
تازه توی حیوانات هم نمیشه حذف کرد اما احتمالا اونی که خوندی به خاطر مسائلی مثل افسردگی موشه خود به خود اکسی توسین کم شده.
به نظر من که تو انسان ها هم برداریم عشقشون کم میشه همون طوری که بعضی از مادرا بچشونو رها میکنن یا اون دفعه یکیشون به خاطر بازی گوشی کشته بودش

Yuri lover
پاسخ به  انتقاد
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۰۹:۵۷

شمارو نمیدونم ولی من برعکس خیلیم علاقه دارم

تنها
پاسخ به  انتقاد
۱۴۰۲/۰۴/۲۰ ۰۰:۳۷

چرااا من مونثم و در حد افتضاحی سینه دوست دارم از مردها هم بدتر برای همین تو وب میگشتم ببینم چطور درمان میشم به اینجا رسیدم از بچه گی اینطوری بوده یعنی با دیدن سینه خانم ها خجالت میکشیدم

aramgaledar
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۰:۲۹

وای من خیلی دوس دارم با شوهرم سکس کنم و مخصوصن سینه هامو بمکه

Davood
پاسخ به  aramgaledar
۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ۰۲:۱۶

یک عده که زن دارن و یا یک عده که دوست دختر دارن اومدن اینجا کامنت هایی در باره سینه خانوم ها دادن و شوخی های تحریک آمیز جنسی با پستان خانوم ها کردن و فقط یک احساس بد حسرت گونه برای کسایی که مجردن و کامنت ها را میخونن بوجود آوردن .

Alireza
پاسخ به  Davood
۱۴۰۰/۰۹/۲۸ ۱۴:۱۱

اتفاقا من ک مجردم خیلی حال کردم…دم همگی گرم

Asal
۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ۱۵:۴۱

آقای نوربخش چرا کامنت های زشت رو حذف نمی کنید ؟

لونا
پاسخ به  Asal
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ۱۱:۱۴

به نظرم کار خوبی میکنن یه جورایی جامعه شناسانه هست. من هر از گاهی میام چک میکنم. اون اوایل بیشتر افرادی پیام گذاشته بودن که باز تر و بی پروا تر بودن و با مذهب هم مشکل داشتن و لایک زیادی هم خورده بودن اما الان مذهبیا وارد شدن همه لایکا تبدیل به منفی شدن خخخ. دو قشر از هم گسسته در جامعه داریم

امید
پاسخ به  علیرضا نوربخش
۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ۰۱:۳۰

خدا به داد… ببین اونا دیگه چی 😂😂😂
تا این لحظه نمیدونستم اینقدر مشکل اخلاقی تو جامعه هست…
_ممنون بابت مقاله

مینا
۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ۲۳:۱۸

سلام…سوالم اینه اگر پسری به نامزدش بگه من اندام برام مهم نیست اخلاق برام مهمه…و همدیگه بشناسن..آیا واقعا گفته اندام مهم نیست…من ۸ ماه نامزدیم اول خیلی این حرف می‌زد بعد ۶ ماه سه بار رابطه داشتیم…و بعد هیچی، اصلا هیچی نمیگه
من ۱۶۸ قدم…۶۵ وزن..چون همیشه ورزش میکنم سینه هایم خیلی کوچیک ولی بقیه جاهای عالی فرمش…هم سینه کوچیک دارم و هم پوستم جای جوش داداشت کمرم تا پایین….این خیلی اثر داره در احساس اقایان؟؟؟؟؟ کلا ناراحتم ، اونقدر که میخوام برم پروتز کنم….جای جوش هامم خوب نشد دکتر رفتم

گربه
۱۴۰۱/۰۱/۲۶ ۰۷:۰۰

عوض این همه عوضی بازی و آزار و اذییت جنسی دخترا تو خیابون و کوچه پس کوچه ها بشین تو اتاقت دو تا دسمال کاغذی هم بزار کنارت، فیلتر شکن روشن کن برو تو سایت پورن هاب دستتو بکش به قامتش و بپاچ رو دسمال کاغذی. اینهمه به پسرا هم نپرین، پسر دختری نداره کل ایران عقده ای شده چون راه و چاره ای برای خالی کردن عقدشون ندارن. راه حل اصلی باز کردن در پلمپ شده کاباره ها و می خونه هاست.

Yuri lover
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۱۰:۰۰

این همه توهین به عقاید و علایق و طرز فکر دیگران تا حالا ندیده بودم که الان تو کامنتا دیدم، این حجم از بی فرهنگی یه سوال، این مقاله درباره علاقه مردا به سینه بود، خب درباره زنی که سینه دوست داره چی؟

bad boy
پاسخ به  Yuri lover
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ۰۱:۵۷

اون زن لزه

Raha
۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ۰۹:۱۳

سلام چه ربطی به مذهبی و غیر مذهبی داشت. زن ومرد باهم نیازهای هم‌رو باید براورده کنند .خود من هم نامزدم خیلی به سینه هام وابسته شده منم آزادش گذاشتم هرقدر دلش میخواد دست میزنه و میمکه. تازه مردا حق دارن، اندام ظریف و دل نشینی هست بهشونم آرامش میده

black
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۰۰:۵۲

وقتی کامنت ها رو خوندم فهمیدم توی چه جامعه ی کثیفی زندگی میکنم. واقعا شما زنها رو انسان حساب میکنید یا فقط اسباب بازی. کاش طرز فکرتون مثل انسانها بود، انسانها کلی هدف برای زندگی دارند ولی خیلی از شماها فقط فکرای کثیف دارید و به زنان نگاه ابزاری. اصلا احساسات زن هارو درک نمیکنید و به خودتون اجازه قضاوت میدید. زنان ها انسانن عقل دارن احساس دارن. چرا زندگی رو برای زنا و دخترا اینقدر سخت میکنید. همش به موضوعات جنسی فکر میکنید مثل حیوانات توی فصل جفت گیری. تازه اونا فقط تو یه فصل اینجوری ان ولی مردا تو کل روزای سال. واقعا یه فکری به حال خودتون بکنید

عرفان
پاسخ به  black
۱۴۰۱/۰۳/۱۲ ۰۲:۴۴

ببین سلطان همش بخاطر این کشوره وقتی که نیاز یک مرد برطرف نشه و بخاطر گرونی مجرد بمونه همین شکلی میشه مثل یک گرگی که تو قفس گذاشتنش و تشنه و یه دفعه در اون قفس رو باز میکنن چی کار بنظرت میکنه؟ این نیاز در تمام مرد ها هست و باید برطرف بشه …

amine
پاسخ به  عرفان
۱۴۰۲/۰۹/۰۴ ۲۲:۲۰

البته برخی هم بخاطر تنوع طلبی و در دسترس بودن موردنیاز👌

Mr.hadi
پاسخ به  black
۱۴۰۱/۰۴/۰۴ ۱۱:۲۹

شما خودت الان داری کلی آدم رو قضاوت میکنی گرامی!
این پیام ها که میبینی از یک نوع طرز فکر و رفتار هست که در همه ی انسان ها وجود داره ، منتها بعضی ها اون رو سرکوب میکنند
اگر قرار باشه چیزی رو تغییر بدی اول باید اون رو بپذیرید
توصیه میکنم هیچ چیز و هیچکس رو انتقاد نکنی و فقط روی خودت کار کنی،در غیر اینصورت جهان تورو در موقعیتی قرار میده تا شبیه به کسایی که ازشون انتقاد میکنی بشی،این یک قانونه دوست گرامی،موفق باشی

VKOOK
پاسخ به  black
۱۴۰۱/۰۸/۱۱ ۰۲:۱۴

دقییییییقااااا😡

زهرا
پاسخ به  black
۱۴۰۲/۰۲/۲۵ ۱۶:۵۲

شما خانمی که میگی مردها زنها رو اسباب بازی و فلان
اون زنهایی که در خیابان بی حجابی میکنن و مردها رو بازی میدهن فرقی با هوس رانان مرد ندارند

ممد
۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ۲۲:۴۲

کیا عشق به ممه دارن

nastaran
پاسخ به  ممد
۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ۱۸:۲۷

من خیلی دوست دارم یکی با می میم ور بره

زیبا
پاسخ به  nastaran
۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ۱۷:۱۸

بیا خودم ور برم

یکتاگل
پاسخ به  ممد
۱۴۰۱/۰۷/۰۴ ۱۳:۱۵

من خیلی حساسم روشون دوسدارم ینفر فقط بخورع

مصطفی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷ ۱۳:۵۴

عالییی

زیبا
۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ۱۷:۱۴

سلام من خیلی دوست دارم یکی سینه هامو مک بزنه
یعنی دیوونشم🥺

bad boy
پاسخ به  زیبا
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ۰۱:۵۹

بببببده بخورررررریم

زیبا
۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ۱۸:۱۶

وای من دوس دارم ممه هامو بمالند یا بخورم مخصوصا یه پسر🥺💔

امیر
پاسخ به  زیبا
۱۴۰۱/۰۷/۲۱ ۰۲:۳۱

بخدا من عاشقه خوردن ممه هستم

امیرم
۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ۱۳:۴۵

به نظر من سینه زنا جذاب ترین قسمت بدن زناس من که خیلی دوست دارم

ناهيد
۱۴۰۱/۰۴/۲۵ ۱۷:۱۱

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه کاربران عزیز و دوستان گرامی امیدوارم که حالتون خوب باشه مطالبی هم گذاشته بودین خیلی خوب و عالی بود، در مورد بحثمون که عنوانش هم هست عشق مردان به پستان زنان باید خدمتتون عرض کنم نباید بزاریم که مردامون هر کاری که دلشون خواست و هر کاری که دلشون میخواد باهامون بکنن به خصوص در مورد این بحثمون که عنوانش هم هست عشق مردان به پستان زنان درسته که شوهرامون محسوب میشن و شوهرامون به حساب‌ میان ولی نباید هرکاری جلوشون انجام داد حتی نباید پستونامو در معرض دیدشون قرار بدیم و نباید جلوشون لخت لخت بگردیم و راه بریم حتی نباید لباس لختی و یقه باز جلوشون بپوشیم. تو رو خدا نزارین آقایون تون باهاتون این کارها رو انجام بدن از آقایون تون دوری کنین تا تحریک نشن خیلی.باتشکر

شانه به سر
پاسخ به  ناهيد
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۱۴:۱۳

اینو که وگفتی یعنی چه؟

مجید
پاسخ به  ناهيد
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۱۹:۴۹

یک کلام از شاغلام،نماینده بر حق ابلیس

مجید
پاسخ به  ناهيد
۱۴۰۱/۱۱/۰۷ ۱۳:۳۸

افکارت بچه گانه غیر شرعی و غیر علمی و غیر عرف هست کمی مطالعه کن .جهت یاد اوری انعام الهی بیشمار است وموجودات زنده می توانند در حد عقل و شعور و احساس او امکان از نعمت های خدادادی بهره مند شوند. هیچ ربطی هم به بی دینی و دینداری نداره .اما انسان فطرتا با جبر مخالف هست ارشاد انسانها برای رهنمودی خاص بیشتر کار ساز است تا زور و توهین و زندان و کتک و …